May 12, 2014

WZ nama diberi

WAFA ZULAIKHA

Yer...itu nama baby gegirl ku ^_^ 

Jangan tanye kenapa aku suka uruf ujung-ujung.
Aku takde jawapan.
Memang aku suka uruf cam W Z Q U. So far tak penah lagi aku jumpa ngan nama baby start with X. Kalau ade, konfirm uruf tu masuk dalam list aku. Heh.


Biodata ckit ~



DOB: 03.03.2014

POB: Tropicana Medical Centre
Berat lahir: 2.71kg (now dah 4.4kg - 2 bulan++)

Aku start keje 05.05.14 aritu.
Patut start 2 Mei tapi memandangkan tu ari jumaat, so aku amik cuti lah. Dah alang-alang kan.
Kejappppp je cuti 2 bulan. Mak aku citer orang dolu-dolu cuti bersalin 45 ari jer yerr?? Mesti tak terasa cuti langsung. Syukur lah aku dapat cuti 2 bulan. Hukhuk.


Introducing .... baby Wafa :)



ni baru2 jengok donia


latest edition! semalam.

^_^

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...